Separationsångest

Med stort S!

Man vill hinna med allt man kan nu. Kommer på vilka man vill träffa och vad man vill göra. Allt blir satt på sin spets när man vet att man ska iväg en längre tid. Jag vill kunna krama om och säga hur mycket jag tycker om alla i min omgivning. Har även mer lust o be idioter dra åt helvete också. Men där får man hålla tillbaka. Haha.

Lyssnar mycket på The Lumineers nu. De hade en hitlåt för två år sedan med "Ho hey". Men lyssnar man på resten av albumet så dör man inombords. Så vackra låtar. Dynamik, power och en fantastisk röst. En röst som ger en rysningar. Han sjunger från hjärtat.
LYSSNA!

Att lyssna, på riktigt lyssna, är det mest underskattade som finns. Pröva att hålla käften en hel dag och bara lyssna. Man lär sig definitivt mer av det än att bara prata tills munnen gör ont. Det märker man mest i serviceyrken kan jag lova.

Nu ska jag äta mat.

Kommentera här: